Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

15 OF MY FAVORITE FEELINGS



Βρήκα μια τέλεια ιδέα για το σημερινό post. Τα 15 αγαπημένα μου συναισθήματα. Ας αρχίσουμε λοιπόν:

  1. Όταν μου λένε ότι με αγαπάνε
  2. Όταν κάνω κάτι σωστό
  3. Όταν μου κάνουν έκπληξη
  4. Όταν κάνω έκπληξη
  5. Όταν περνάω τα μαθήματα της σχολής
  6. Όταν πετυχαίνω ένα γλυκό
  7. Όταν τελειώνω ένα βιβλίο
  8. Όταν κάνω ψώνια
  9. Όταν παίρνω δώρα 
  10. Όταν ετοιμάζομαι για διακοπές
  11. Όταν έχω ρεπό
  12. Όταν έχω δίκιο
  13. Όταν κάνω γυμναστική
  14. Όταν βοηθάω κάποιον στο δρόμο
  15. Όταν κάνω τους άλλους να γελάνε
*****
I found a great idea for todays post. My top 15 of my favorite feelings. So lets begin:
  1. When someone tells me that he/she loves me
  2. When I do something right
  3. When they surprise me 
  4. When I surprise them
  5. When I pass the exams
  6. When I bake a great sweat
  7. When I finish a book 
  8. When I am shopping 
  9. When I buy gifts
  10. When I get ready for vacations 
  11. When I have a day off
  12. When I am right 
  13. When I am working out
  14. When I help someone on the street  
  15. When I make others laugh
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου