Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

LIFE LATELY


Προφανώς η μοίρα του blog δεν είναι αυτή που είχα προβλέψει όταν το έφτιαχνα, όμως πολλές φορές life happens και δεν γίνεται να ανανεώνεις τις αναρτήσεις σου στα χρονικά διαστήματα που θέλεις. Φυσικά δε θα προσποιηθώ πως δεν είχα ούτε μία ευκαιρία να γράψω ένα post στο χρονικό διάστημα που απουσίαζα, καθώς είχα πολλές ευκαιρίες, αλλά δεν πήγαινε στο χέρι μου για κάποιο περίεργο λόγο. Δε πειράζει όμως, εδώ είμαι και γράφω αυτή τη στιγμή για αυτά που θέλω να πω. Δε θέλω να υποσχεθώ πως θα είμαι πιο συνεπής από εδώ και πέρα, γιατί αυτό δε το γνωρίζω. Η αλήθεια είναι πως μεγαλώνουμε και έρχονται άλλα πράγματα στο δρόμο μας, που μας απομακρύνουν από κάποια άλλα. Θα μου πεις αν το αγαπούσες πραγματικά θα το είχες συνέχεια στο μυαλό σου και δε θα σε εμπόδιζε τίποτα, όμως αυτό είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία. Τέλος πάντων enough με το πρόλογο, ας περάσουμε στα υπόλοιπα. 
Λοιπόν, έχουν περάσει πολλές μέρες, έχουν γίνει πολλά σε αυτό το διάστημα, όμως θα προσπαθήσω να πω τα κυριότερα. Πρώτα από όλα πιστεύω είναι το γεγονός ότι πήρα το πτυχίο μου. Say WHAT???????? Κι όμως, τέρμα η σχολή, τέρμα τα μαθήματα, τέρμα οι εξεταστικές, τέρμα όλα. Ποιος να το περίμενε. Πέρασαν πολύ γρήγορα τα χρόνια, ούτε που το κατάλαβα. Τώρα ετοιμαζόμαστε για την ορκωμοσία μας. Πολλά συναισθήματα με κατακλύζουν. Χαρά, ανακούφιση, πααγωμάρα, αγωνία, αμφιβολία, λύπη. Με φοβίζει το άγνωστο και από εδώ και πέρα βαδίζουμε στο άγνωστο. Θέλω (και πρέπει) να προχωρήσω στη ζωή μου, να ασχοληθώ με το αντικείμενό μου. Από την άλλη θέλω (και δε πρέπει) να παραμείνω μια ξέγνοιαστη φοιτήτρια, με τους φίλους που είχα, να βγαίνω και να κάνω τις ίδιες βλακείες που κάναμε. Δε ξέρω τί θα γίνει στη τελική. Η αλήθεια είναι ότι παράλληλα με όλα αυτά αλλάζουν και άλλα πράγματα στη ζωή μου. Μου φεύγει το μοναδικό πρόσωπο που είχα για στήριγμα και δε ξέρω πότε θα ξανά γυρίσει και αν ξανά γυρίσει. Σίγουρα θέλω να πετύχει στη ζωή του και να είναι ευτυχισμένο, όμως το θέλω και δίπλα μου. Απλά είναι οι στιγμές που διαπιστώνεις πως τίποτα δεν είναι δεδομένο και από τη μια στιγμή στην άλλη μπορούν να αλλάξουν πολλά. Διαπιστώνεις ότι μεγαλώνεις, και δεν είναι πάντα ευχάριστο αυτό. Πέρα από όλα αυτά όμως, είναι καλοκαίρι και ετοιμάζουμε διακοπές, ωραίοι προορισμοί και όμορφα σχέδια. Να περνάνε οι μέρες και να πλησιάζουν όλο και πιο πολύ. Δε ξέρω πότε θα τα ξανά πούμε εμείς, ελπίζω όμως να μην έχουν αλλάξει πολλά μέχρι τότε.
Until then...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου