Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

2015 LOADING...



Κάθομαι απλά στο καναπέ μου, δίπλα στο δέντρο και σκέφτομαι, πως σε λίγες μέρες το 2014 θα φύγει από τις ζωές μας και θα περάσουμε στο 2015. Πραγματικά, δε μπορώ να καταλάβω πού πήγε αυτή η χρονιά. Ήταν λες και πέρασε μέσα σε μια βδομάδα. Παρόλα αυτά δε μπορώ να πω ότι ήταν βαρετή χρονιά. Το πρώτο μισό, το πέρασα ευχάριστα με τη σχολή μου, καθώς τότε ήταν και η πρώτη φορά που έκανα πρακτική σε σχολείο. Το δεύτερο μισό όμως ήταν το κάτι άλλο, γιατί με βρήκε ως ένα εργαζόμενο νιάτο, κάτι που δε περίμενα ποτέ ότι θα το πω, αλλά έγινε. Στην αρχή δε πίστευα πως θα κρατούσε τόσο, όμως είναι σαν να πέρασε πολύ γρήγορα ο καιρός. Σίγουρα για αυτόν και μόνο το λόγο, το 2014 ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά για μένα. Μου έδειξε τα όρια μου και μου έφερε φυσικά πολλά πλεονεκτήματα αυτή δουλειά. Ας μη ξεχάσουμε φυσικά, το ταξίδι μου στο Παρίσι και τη πρώτη μου φορά σε αεροπλάνο, κάτι που θα μείνει πολύ έντονα στη μνήμη μου, καθώς ήταν από τις ωραιότερες μέρες της χρονιάς. Μια από αυτές τις μέρες θα βρω την ευκαιρία να γράψω το post για αυτό το μεγάλο ταξίδι. Υπόσχομαι!

*****

 I'm just sitting on my couch, next to my christmas tree and thinking that in a few days 2014 will be over and 2015 will begin. I really can't understand where this year went. It's like it only lasted for a week. After all, I won't say that it was a boring one. The first half I spent it with my school, because it was the first time that I taught in a real school. The second half on the other hand, I spent it by working, something that I never thought I would say, but it happened. At first, I didn't think it would last for so long, but the time passed really quickly. For that reason and only, this year is very important to me. It showed me my limits and brought me many benefits because of this job. Let's not forget of course, my trip to Paris and my first time on an airplane, something that I am going to remember forever, because they were some of the most happiest days of the year. Stay tuned for my upcoming Paris post!
Until then...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου