Τρίτη 29 Απριλίου 2014

MY LITTLE PAMPERING MOMENT


Είναι η αγαπημένη μου στιγμή. Τί πιο ωραίο, από το να περιποιείσαι τον εαυτό σου, ή να σε περιποιούνται; Τις αγαπώ στιγμές σαν και αυτές, και προσπαθώ πάντα να βρίσκω χρόνο, για να τις κάνω όλο και πιο συχνές. Μια τέτοια στιγμή μπορεί να περιέχει πολλά πράγματα. Για παράδειγμα, μασάζ, μάσκα, νύχια, ένα ζεστό μπάνιο κ.α. Εμένα το αγαπημένο μου είναι να φτιάχνω τα νύχια μου. Πάω όσο συχνά μπορώ και μου τα κάνουν. Είναι μια από τις αδυναμίες μου. Όχι ότι δεν απολαμβάνω και τα υπόλοιπα, αλλά τα νύχια λίγο παραπάνω. Τις προάλλες έκλεισα πάλι ραντεβού στο σαλόνι ομορφιάς που πηγαίνω συνήθως, και άλλαξα για ακόμα μια φορά σχέδιο στα νύχια μου. Η διάθεση αλλάζει αμέσως. Για αυτό, ότι και αν κάνετε, φροντίστε να έχετε πάντα λίγο χρόνο για να περιποιηθείτε τον εαυτό σας.

*****

It's my favorite moment. Is there anything better than to pamper yourself, or to have someone else pamper you? I love these moments and I always take care to have a little free time to make them more often. A moment like this one can include a lot of things. For example, a massage, a mask, nails, a hot bath etc. Personally my favorite is to have my nails done. I go really often to the salon and have them done. It's one of my weaknesses. Not that I don't enjoy the rest of the others, but the nails a little bit more. The other day, I went for another time to the salon and changed the design to my nails. The mood changes immediately. So, no matter what you are doing, always find a little free time to pamper yourselves. 

Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου