Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

JOHNNY DEPP CRUSH


Ήθελα τόσο πολύ καιρό να κάτσω και να γράψω αυτό το άρθρο. Να πω δημόσια τον τεράστιο και μακροχρόνιο ερωτά μου για τον Jοhnny Depp. Ξεκίνησε όταν ήμουν ακόμα 14 ετών, και μέχρι σήμερα μπορώ να πω, πως δεν μου είναι τελείως αδιάφορος. Φυσικά δεν είμαι τόσο τρελαμένη όπως τότε (ωρίμασα), αλλά πλέον τον θαυμάζω ως ηθοποιό.  Η τρέλα μου άρχισε τελείως τυχαία, όταν είδα για πρώτη φορά την ταινία Pirates of the Caribbean. Σιγά σιγά λοιπόν, άρχισα να μαθαίνω πράγματα για αυτόν, να βλέπω ταινίες του, να ψάχνω εικόνες του και τα λοιπά, σαν μικρή έφηβος που ήμουν. Όλο αυτό έφτασε και σε υπερβολικό σημείο, όταν ολόκληρο το δωμάτιό μου, είχε δικές του αφίσες. Αγόραζα παλιές και καινούριες ταινίες του και σήμερα έχω περίπου στις 20. Η αγαπημένη μου by far είναι το Blow, μια απίστευτη ταινία. Γενικά, πιστεύω πως οι ταινίες που διαλέγει να παίξει, έχουν ένα αρκετά υψηλό επίπεδο, και είναι αξιόλογες. Επίσης, εξαιτίας του γνωστού εκκεντρικού του χαρακτήρα, έχει παίξει ρόλους, που θα μπορούσαν εύκολα να χαρακτηριστούν "παράξενοι", πράγμα που δεν θα έκαναν όλοι οι ηθοποιοί. Αυτό είναι που τον κάνει και τόσο ξεχωριστό, τουλάχιστον σε μένα. Τα τελευταία χρόνια βέβαια, μπορώ να πω, πως δεν έχει κάνει πολλές δουλειές, και όσες έχει κάνει, δεν μου τράβηξαν ιδιαίτερα το ενδιαφέρον. Όμως, δεν απογοητεύομαι, ξέρω πως θα συνεχίσει να παίζει ρόλους που θα μείνουν αξέχαστοι. 

*****

I wanted so much to sit down and write this article for a long time . To say in public my huge and longtime love for Johnny Depp. It started when I was 14 years old, and until now I can say that I am not completely over him. I'm not as addicted as I was back then for sure (I am mature now), but now I admire him as an actor. My crazyness began totally random, when I first saw the movie Pirates of the Caribbean. Slowly, I began to learn things about him, watching his films, searching for images and all that jazz, as a young teenager does. All this came in a excessive point, when my whole room had all over his posters. I was buying old and new films of his, and today I own about 20. My favorite by far is Blow, an incredible movie. Overall, I think the movies that he chooses to play, have a fairly high level, and there are remarkable. Also, because of his eccentric character, he has played roles that could easily be considered as "weird ", which other actors may not would play. That's what makes him so special, at least to me. The latest years, I can say that he has not done many jobs, and the ones that he has done, did not really attracted my interest. But I'm not disappointed, I know he will continue to play roles that  we will never forget. 



               
Until next time...
XXX

3 σχόλια: