Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

MOST LOVED : THIS WEEK


Σκέφτηκα να ξεκινήσω μια νέα σειρά στο blog, τα αγαπημένα της εβδομάδας. Κάθε βδομάδα ξεχωρίζω λίγα πράγματα, που χρησιμοποίησα ασταμάτητα εκείνες τις μέρες και αγάπησα πολύ. Αυτής της εβδομάδας λοιπόν τα αγαπημένα είναι αρχικά, το laptop μου. Το μικρό μου, τις τελευταίες μέρες είχε κάτι κολλήματα, όμως ευτυχώς το έφτιαξα και τώρα είναι σαν καινούριο και έτσι μου επιτρέπει να γράφω ακόμα περισσότερα άρθρα για το blog μου. Αμέσως επόμενο αγαπημένο είναι το καινούριο μου πορτοφόλι. Όπως ορισμένοι ξέρετε, η λατρεία μου για το Λονδίνο ξεπερνάει τα όρια της πραγματικότητας και έτσι ότι έχει να κάνει με αυτό, θέλω να το έχω. Οπότε, όταν πρωτοείδα το συγκεκριμένο πορτοφόλι, έπρεπε να το πάρω. Και το πήρα! Και το έχω λατρέψει. Όπως επίσης, έχω λατρέψει, στον ίδιο βαθμό, το Q&A a day 5 year Journal. Αυτό το ημερολόγιο είναι τόσο ωραίο, που κάθε μέρα περιμένω τη στιγμή που θα διαβάσω την ερώτηση της ημέρας. Είναι ένας τόσο όμορφος και έξυπνος τρόπος να κρατάς ορισμένες σημειώσεις για τη ζωή σου, να δεις πόσο έχεις αλλάξει μέσα στα 5 χρόνια. Η κολόνια μου, έχω πει πόσο σημαντική είναι για την καθημερινή μου εμφάνιση.  Απλά την αγαπώ. Και τέλος, τα baby lips που μου έχουν κλέψει την καρδιά από τη στιγμή που τα αγόρασα. Το συγκεκριμένο όμως (Hydrate), έχει την πιο όμορφη μυρωδιά από όλα, και αυτή τη βδομάδα φορέθηκε περισσότερο. Αυτά λοιπόν, να δούμε τί μας περιμένει την άλλη βδομάδα. 

*****

I thought I'd start a new series in the blog, my favorites of each week. Every week a few things stand out, that I used nonstop every day and loving them. So this week's first favorite is my laptop. My little vaio,  had some problems for the last few days, but fortunately I fixed it and now it is like brand new and it allows me to write even more articles on my blog. Next favorite is my new wallet. As some of you know, my love for London is so big and whatever   has to do with it, I must have it. So, when I first saw this wallet, I had to buy it. And I did! And I love it. As well the Q & A a day 5 year Journal. This calendar is so nice that every day I wait for the moment when I read the question of the day. It is such a beautiful and smart way to keep some notes about your life, to see how you've changed over the five years. I've said how important my perfume is for my everyday look. I just love it. And finally, the baby lips that have stolen my heart from the moment I bought them. This one in particular however (Hydrate), has the most beautiful scent of all, and this week was worn more than the others. So that was it for this week, lets see what awaits us next week. 
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου