Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

What's In My Bag

Είπα να κάνω και εγώ αυτό το blog post αφού έχει μεγάλη απήχηση στο διαδικτυακό κόσμο. Φαίνεται, οι άνθρωποι είναι περίεργοι για τα πράγματα που έχει ο καθένας στην τσάντα του (ποιά είμαι εγώ για να κρίνω όμως). 
Λοιπόν, μου πήρε χρόνια για να καταλήξω σε μια σταθερή βάση, για τα πράγματα που έχω μέσα στη δική μου τσάντα. Πιστεύω πως έχω όσα ακριβώς πιθανόν, θα μου χρειαστούν μέσα στη μέρα. Πρώτα από όλα το πορτοφόλι μου (που θα πας χωρίς λεφτά;), αυτό δεν αλλάζει ποτέ. Ύστερα, τα γυαλιά ηλίου, ακόμα και τις μέρες που δεν βγαίνει ο ήλιος, αυτά είναι πάντα εκεί. Δεν βγαίνω από το σπίτι, εάν δεν έχω πάρει μαζί μου το ipod μου και τα ακουστικά του κινητού μου. Όπου είμαι, όπου και να πηγαίνω, ότι ώρα και να είναι, πρέπει να ακούω μουσική. Είναι εθιστικό. Αλλά αυτή είμαι! Τα κλειδιά του σπιτιού φυσικά (διαφορετικά: ξενοδοχείο τα Αστέρια). Κάποιες φορές, βάζω στην τσάντα κάποιο είδος σνακ, γιατί πολλές φορές φεύγω βιαστικά από το σπίτι χωρίς να έχω βάλει τίποτα στο στομάχι μου. Έχω πάντα ένα απλό λαστιχάκι για τα μαλλιά, επειδή έχω πολύ μακριά μαλλιά, και κάποιες φορές μπορεί να γίνουν εμπόδιο. Δεν θα μπορούσα να αφήσω από έξω το μικρό μπουκαλάκι με το άρωμα μου. Το λατρεύω αυτό το μπουκάλι. Τέλος, πάντα υπάρχει αυτό το μικρό τσαντάκι μέσα στη τσάντα μου, που το αποκαλώ "Άμεσης ανάγκης". 

*****

I told myself to do this blog post, because it is very popular in the online world. It seems, people are curious about things that everyone has in his bag (but who am I to judge). 
Well, it took me years to come up with a solid routine for the things that I have inside my own bag.I think I have just what I'll need through the day. First of all my wallet (where will you go without money ?), it never changes. Then, sunglasses, even on days when the sun does not come out, they are always there. I don't leave the house if I have not taken my ipod and the headphones for my phone. Wherever I am, wherever I go, whatever hour it is, I listen to music. It's addictive. But that's me! My house keys of course (otherwise I'll sleep in hotel the Stars). Sometimes, I put in some kind of snack, because I often leave the house without having put anything in my stomach. I always carry on a simple hair elastic, because I have very long hair, and sometimes that can become a problem. I could not leave out the small bottle of my perfume. I love this bottle. Finally, there is always this little bag inside my purse, which I call "immediate needs". 


Έχω μέσα, ότι μπορεί να φανεί απαραίτητο σε μια ώρα ανάγκης. Βασικό πράγμα είναι ένα πακέτο χαρτομάντιλα και αντισηπτικό (τόσα μικρόβια πιάνουμε κάθε μέρα). Επειδή είμαι πολύ απρόβλεπτη, κουβαλάω πάντα μικρά τσιρότα, γιατί ποτέ δε ξέρεις. Ένα μικρό καθρεφτάκι πρέπει πάντα να υπάρχει μέσα σε μια γυναικεία τσάντα. Χαρτί και στυλό, για να καταγράψω οτιδήποτε πρέπει να θυμάμαι. Λίγα τσιμπιδάκια και μια μικρή λίμα, γιατί εκνευρίζομαι απίστευτα όταν είμαι έξω και σπάνε τα νύχια μου. Τέλος, το πιο χρήσιμο μέσα σε αυτό το τσαντάκι είναι (όλως περιέργως) τα παυσίπονα που έχω. Τα κουβαλάω για ώρα ανάγκης και μέχρι στιγμής, έχει έρθει αρκετές φορές αυτή η ανάγκη. Πολλές φορές μάλιστα, μου ζητάνε φίλοι μου, και είμαι πολύ χαρούμενη που έχω να τους δώσω. 

*****

I have inside, whatever may seem necessary in a time of need. Main thing is a pack of tissues and antiseptic (so much germs we catch every day). Because I am very unpredictable, I always carry some small patches, because you never know. A small mirror should always be in a woman's  purse. Paper and pen to write down everything I have to remember. Few bobby pins and a small nail file, because I get really nervous when I'm out and my nails break. Finally, the most useful in this bag is (strangely) the painkillers I have. I carry them for  times of need, and so far this need has come several times. In many cases, my friends ask me if I have one of them, and I am very happy that I can give them. 
Until next time...
XXX

7 σχόλια:

  1. και ειχα περιεργεια να δω τι ειχες στην τσαντα σου αληθεια :) Ι was so curious my darlin <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Really nice post! Like reading these :)

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog if you are interested. Love your blog :)

    Miss Annie @ www.missannieway.blogspot.com - Photography & adventures

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. It is interesting how everyone is so interested in what's in everyone's bags...Kind of funny! :)

    You've got a nice amount of stuff here. My bag is always overflowing with stuff!

    Christina
    http://kissesandflowers.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή