Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

November:month of the year


Ε, λοιπόν δε ξέρω για εσάς, αλλά ο δικός μου Νοέμβριος "έδωσε ρέστα φέτος"! Βασικά, ας αρχίσω λέγοντας ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ! Μπήκε και ο Δεκέμβρης και αυτή η χρονιά φτάνει στο τέλος της. Δε γνωρίζω πώς θα εξελιχτεί ο τελευταίος μήνας, αλλά εγώ θα μιλήσω για τον προηγούμενο. Ήταν ένας πολύ γεμάτος μήνας για μένα. Στις αρχές του Νοέμβρη πήγα Γιάννενα και έμεινα για δύο βδομάδες. Προσπάθησα να μπω πάλι στη νοοτροπία του φοιτητή (καθώς την είχα ξεχάσει), και έζησα 15 μέρες τις φίλες μου. Δε μπορώ να πω πως όλα ήταν τέλεια, καθώς υπήρχαν μέρες που ένιωσα πάλι τα ίδια μίζερα συναισθήματα που βίωνα και τον προηγούμενο χρόνο. Τέλος πάντων, οι μέρες πέρασαν και γύρισα πάλι στην όμορφη Θεσσαλονίκη. Μια βδομάδα μετά, θέλησα να επισκεφτώ μια φίλη μου, η οποία σπουδάζει Κομοτηνή. Όλα ήρθαν όπως έπρεπε να έρθουν και πήγα για λίγες μέρες. Πέρασα πολύ ωραία και έκανα πράγματα που δεν περίμενα ότι θα έκανα. Αφού γύρισα στη βάση μου, ήταν η περίοδος που στόλισα το σπίτι. Μεγάλη χαρά. Πριν λίγες μέρες ήταν η μέρα που ο αδελφός μου τελείωσε το πανεπιστήμιο και περιμέναμε την ορκωμοσία. Η μέρα ήταν πολύ συγκινητική, γεμάτη μεγάλα συναισθήματα, συγγενείς και φίλους. Το βράδυ της ίδιας μέρας, γιορτάσαμε το γεγονός με χαρές και γέλια. Όπως είπα λοιπόν και στην αρχή, αυτός ο μήνας ήταν πολύ γεμάτος. Έγιναν πράγματα που με εξέπληξαν, με άγχωσαν, αλλά μου άρεσαν. Δε μετανιώνω για τις επιλογές μου αυτό το μήνα και ξέρω πως θα μου μείνει πάντα ως μια όμορφη ανάμνηση. Ήταν ο αγαπημένος μήνας αυτού του χρόνου, και σε αυτό δε χωράει αμφιβολία. Ας ελπίσουμε και οι επόμενοι να είναι το ίδιο (και περισσότερο) καλοί! 


Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου