Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

It's happening


Κι όμως, συμβαίνει τώρα. Βρίσκομαι στα Γιάννενα μετά από πολύ καιρό (αν εξαιρέσουμε τις δύο μέρες του Σεπτεμβρίου). Κάθομαι στο κρεβάτι της Δάφνης και την παρακολουθώ ενώ μαγειρεύει για μένα. Θα μου κάνει την μεγάλη χάρη να με φιλοξενήσει τις μέρες που θα μείνω στα Γιάννενα και σκοπεύουμε να περάσουμε τέλεια. Είχα πάρει την απόφαση να έρθω για λίγες μέρες στην πόλη, έτσι ώστε να παρακολουθήσω ορισμένες διαλέξεις, να δω τις φίλες μου και σε κυρίως να νιώσω πως είμαι φοιτήτρια. Αν και ένιωθα πως έρχομαι για διακοπές, ακόμα και έτσι, στο σταθμό των ΚΤΕΛ με έπιασαν τα κλάματα και πάλι. Πλέον νομίζω ότι μου έχει γίνει ψυχολογικό τραύμα να περνάω από εκεί. Τα Γιάννενα είναι συννεφιασμένα (όπως πάντα), αλλά η παρέα της Δάφνης δε μου επιτρέπει να χαλάσω την διάθεσή μου. Από αύριο κιόλας θα ξυπνήσω νωρίς νωρίς, να πάω στο Πανεπιστήμιο για μάθημα. Θα είναι λίγο περίεργο να ξανά κάτσω στο αμφιθέατρο και να κρατήσω σημειώσεις, αλλά είμαι ενθουσιασμένη για αυτό. Θα δούμε πως θα εξελιχτούν τα πράγματα, αν όντως μου έλειψαν ορισμένα πράγματα από εδώ και αν θα φύγω με καλύτερες αναμνήσεις αυτή τη φορά. Η Δάφνη, μου λέει ότι η μακαρονάδα έχει μπει στο φούρνο, πράγμα που σημαίνει πως πρέπει να τελειώσω αυτό το άρθρο γρήγορα! Λοιπόν, τα φιλιά μου και την αγάπη μου από τα Γιάννενα.



Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου