Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

I know you can hear me

Οι καμπάνες της εκκλησίας της γειτονιάς μου χτυπάνε πένθιμα. Έχουμε κηδεία. Χτυπούσαν και το πρωί έτσι, και τρόμαξα. Δεν πέθανε κάποιος δικός μου, απλά είχα καιρό να ακούσω τις καμπάνες να χτυπούν έτσι και ψυχοπλακώθηκα σήμερα. Το πρωί η μέρα μου ξεκίνησε ευχάριστα. Κατέβηκα στην αγορά της πόλης για ψώνια, μέρα που την περίμενα σαν τρελή. Και ενώ νόμιζα πως θα συνέχιζα να περνάω μια όμορφη μέρα, τα πράγματα άλλαξαν. Ποτέ δεν ξέρεις πώς, τί, πότε και γιατί θα γίνει κάτι που θα σου χαλάσει την διάθεση. Για μένα συνέβη κάτι μικρό, όμως επειδή το τελευταίο διάστημα περνάω από πολλές και διαφορετικές φάσεις, με αφορμή αυτό το μικρό, η διάθεσή μου έφτασε στο μείον. Πάνε μέρες τώρα που το κεφάλι μου δεν έχει σταματήσει να σκέφτεται. Σκέφτεται διάφορα πράγματα και καταστάσεις, που είτε μου συμβαίνουν τώρα, είτε πρόκειται να συμβούν. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν έγραφα τόσο καιρό, γιατί δεν ήμουν σίγουρη για το τί ήθελα να μιλήσω. Όλο παίρνω αποφάσεις και μετά από λίγο τις καταργώ και μετά τις ξανά παίρνω. Δεν ξέρω πού θα βγάλει όλο αυτό. Με εκνευρίζει που αφήνω την διάθεσή μου να επηρεαστεί, αλλά δεν μπορώ να το ελέγξω. Πάντα με κάτι πρέπει να ασχολούμαστε. Δεν θα ηρεμήσουμε ποτέ! Ενώ πάει κάτι καλό να γίνει, ακολουθεί ένα κακό και τα διαλύει όλα. Ώρες ώρες νιώθω πως είμαι ακόμα "εγκλωβισμένη" από κάποιους, και μια ζωή ήθελα να είμαι ανεξάρτητη. Πότε θα σταματήσει αυτό το πράγμα δε ξέρω. Μου παίρνει πάντως όλη την ενέργεια. Και το κακό είναι πως δεν έχω πλέον όση είχα κάποτε. Πάντα πίστευα πως η ζωή μου είναι γεμάτη από χαρά με σπάνιες δώσεις λύπης. Τώρα νιώθω πως είναι γεμάτη από λύπη με σπάνιες δώσεις χαράς. Αυτό που με τρελαίνει είναι πως δε μπορώ να μιλήσω με κανέναν, γιατί κανείς δε θα με καταλάβει, όπως θέλω εγώ να με καταλάβει. Ετοιμάζομαι να φύγω για δύο μέρες στο χωριό μου, για να ξεφύγω λίγο από όλα. Δεν ξέρω αν είναι καλύτερα, αν όντως θα ξεφύγω ή αν θα έχω και άλλο χρόνο να σκέφτομαι ακόμα περισσότερο. Ελπίζω όταν γυρίσω να έχω βρει πάλι την διαθεσή μου.



Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου