Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Happy name day Sofika's thoughts


"Έφτασε η μέρα της γιορτής σου
αχ, και να μπορούσα να σε δω
να `μουνα κι εγώ εκεί μαζί σου
να κλέψω ένα φιλί σου που τόσο λαχταρώ".


Ok, αυτό ήταν κάπως άκυρο, αλλά ήθελα να το γράψω. Είναι επίσημα 17 Σεπτεμβρίου εδώ και 11 (ολόκληρα) λεπτά, πράγμα που μόνο ένα μπορεί να σημαίνει: ΓΙΟΡΤΑΖΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ! Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει από τις τρεις γραμμές που έχω προλάβει να γράψω μέχρι τώρα, αλλά είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη!!! Καθώς λοιπόν, και το όνομα αυτού του blog είναι Sofika's thoughts, αυτό σημαίνει ότι και το blog μου έχει την τιμητική του σήμερα. ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ SOFIKA'S THOYGHTS!!!! Ότι επιθυμείς και μπλα μπλα μπλα. Αν και δεν με ενθουσίαζε ποτέ η μέρα της γιορτής μου, επειδή σε δύο βδομάδες έρχονταν τα γενέθλιά μου (και μου αρέσουν περισσότερο), αυτό δε σημαίνει ότι δε το διασκεδάζω. Δε παύει ποτέ να είναι ένας ακόμη λόγος να γιορτάσουμε! Δεν έχω μεγάλα σχέδια για την μέρα, όμως αν προκύψει κάτι καλό δε θα πω όχι. We'll see! Και πάλι χρόνια μας πολλά!



Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου