Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Moving out


Ούτε χρόνο δεν έκλεισα στα Γιάννενα! Πριν από 11 μήνες ήταν περίπου, όταν μάζεψα όλη την πραμάτεια μου και μετακόμισα στη πόλη των Ιωαννίνων για σπουδές. Μετά από όλα αυτά που έγιναν αυτό το χρόνο, εγώ και η οικογένειά μου, αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Οδηγηθήκαμε στη λύση να πηγαίνω στα Γιάννενα μόνο την περίοδο της εξεταστικής κάθε έτους και τον υπόλοιπο χρόνο να μένω Θεσσαλονίκη. Ήταν η καλύτερη λύση, ύστερα από αυτά που πέρασα εκεί το περασμένο χρόνο. Έτσι λοιπόν, την Τρίτη το πρωί ξεκινήσαμε για τα Γιάννενα, για να μαζέψουμε τα πράγματά μου και να ξενοικιάσουμε το σπίτι. Ήταν πολύ περίεργη στιγμή, όταν μάζευα τα πράγματα. Εικόνες από το όταν πρωτομπήκα στο σπίτι μου έρχονταν στο μυαλό. Η αλήθεια είναι πως δεν ήθελα να μείνω ούτε ένα λεπτό επιπλέον σε αυτό το σπίτι. Αλλά ένιωθα ότι θα μου λείψει κιόλας.





 Το ξέρω ότι θα είναι δύσκολο αυτό που θα προσπαθήσω να κάνω, όμως είμαι πρόθυμη να το δοκιμάσω προκειμένου να βρίσκομαι στη πόλη μου. Ο χρόνος θα δείξει τι θα γίνει στο τέλος. Θέλω να πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά. 
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου