Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Κι έμεινα εδώ


Ok! Δεν είναι πλέον κρυφό, πως τρελαίνομαι για τον Στέλιο Ρόκκο. Δεν προσπαθώ και να το κρύψω άλλωστε. Ο εθισμός μου άρχισε περίπου πριν 2 χρόνια, χωρίς κανέναν λόγο. Απλά άρχισα να ακούω συστηματικά τα τραγούδια του. Με τον καιρό όμως, τα τραγούδια αυτά συνδέονταν με καταστάσεις που περνούσα στη ζωή μου και έτσι κόλλησα. Γενικότερα η μουσική μπορεί να μου φέρει στη μνήμη εικόνες και συμβάντα που έχουν μεγάλη σημασία για μένα, και μου αρέσει να περνάω τις φάσεις της ζωής μου με μουσική. Την περίοδο λοιπόν, που άρχισα να ακούω Ρόκκο, η ζωή μου άλλαζε μέρα με την μέρα. Πέρασα τόσο πολλά γεγονότα μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα, που όλα ήταν τόσο έντονα και καθοριστικά για την ζωή μου. Δίπλα μου σε αυτό το ταξίδι, ήταν όλη την ώρα τα τραγούδια του Ρόκκου. Έτσι λοιπόν, όπως είναι φυσικό, κόλλησα μαζί με την μουσική του και τους στίχους του. Κάθε του τραγούδι και μια ανάμνηση μου είχε γίνει. Πέρσι το καλοκαίρι, έκανε μια συναυλία στην πόλη μου και ήταν η πρώτη χρονιά που τον άκουγα. Έτσι λοιπόν, έβαλα λιτούς και δεμένους για να πάω σε αυτή την συναυλία. Εκεί τον αγάπησα ακόμα περισσότερο. Μπορεί να έπαιξε ρόλο η ψυχολογική μου κατάσταση εκείνη την περίοδο, καθώς ήμουν όσο πιο ευάλωτη δεν υπήρξα ποτέ! Τα λόγια του στα τραγούδια του ήταν σαν να ήξεραν τί περνάω. Είναι πολύ ερωτικός τραγουδιστής και η ερμηνείες του είναι απίστευτες. Αυτή τη περίοδο βρίσκεται σε ένα μαγαζί της Θεσσαλονίκης, μαζί με τον Ρέμο και την Φουρέϊρα. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην πήγαινα να τον δω σε αυτό το σχήμα. Χθες λοιπόν ήταν η μέρα μου. Ήταν η μέρα που θα τον ξανά έβλεπα από κοντά και θα τον άκουγα. Όλη την ημέρα ήμουν τόσο ενθουσιασμένη που έμοιαζε να μη περνάει η ώρα. Το βράδυ έφτασε και εγώ μαζί με την παρέα μου πήγαμε στα μπουζούκια οπού εμφανίζεται. Την στιγμή που έβγαινε, είχα τόση υπερένταση που δεν ήξερα ούτε εγώ τί έκανα. 







Κάποια από τα αγαπημένα μου τραγούδια του είναι: 
  • Έμεινα εδώ
  • Είμαι δικός σου
  • Μεγάλες αγάπες
  • Η καρδιά μου θα σπάσει
  • Πόσο ακόμα
  • Μη μ' αφήνεις
  • Αχ και να' ταν
  • Ξέρω ένα παιδί
  • Παραμύθι
  • Δε μπορώ χωρίς εσένα (και πολλά άλλα..)
Με αυτά τα τραγούδια έχω γελάσει, έχω πονέσει, έχω κλάψει! Όπως μπορείτε να καταλάβετε και από τον τίτλο, το "έμεινα εδώ" κλέβει την παράσταση! Είναι ένα τραγούδι που  για μένα σημαίνει τόσα πολλά. Στο άκουσμά του και μόνο ανατριχιάζω. Θα με ακολουθεί πιστεύω σε όλη μου τη ζωή, καθώς συνδέεται με μια απόφαση που παίζει καθοριστικό ρόλο στη ζωή μου. Σαν άνθρωπο τον Ρόκκο δε μπορώ να τον κρίνω, γιατί δεν τον γνωρίζω, όμως σαν καλλιτέχνη, για μένα είναι από τους καλύτερους. Να συνεχίσει να μας δίνει τραγούδια για συντροφιά!
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου