Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Job Interview


Απίστευτο μου φαίνεται. A job interview??? Say what??? Όταν έστελνα τα βιογραφικά μου σε αγγελίες, δεν είχα στο μυαλό μου ότι μπορεί και να με καλέσουν στη πραγματικότητα. Έτσι λοιπόν ξύπνησα την Κυριακή το πρωί. Χτυπάει το κινητό μου και βλέπω ότι είναι ένας άγνωστος αριθμός. Αφού το σήκωσα κατάλαβα ότι πρόκειται για δουλειά. Έκλεισα ραντεβού για αύριο. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη και φοβισμένη μαζί. Πρόκειται για μια εταιρία που πουλάει προϊόντα ομορφιάς και υγείας. Το θέμα είναι πως η δουλειά που μου προτείνουν να κάνω είναι να τα  προωθώ σε πελάτες, και η ανησυχία μου είναι πως θα βρίσκω κάθε μήνα πελάτες. Αλλά ακόμα προσπαθώ να μη το σκέφτομαι πολύ. Θέλω πρώτα να πάω, να μιλήσω μαζί τους και να βγάλω μια απόφαση. Όμως, η όλη διαδικασία της συνέντευξης και της δουλειάς, μου φέρνει μεγάλο ενθουσιασμό. Κάποια μέρα σίγουρα θα έπιανα μια δουλειά, αλλά τώρα που ήρθε αυτή η στιγμή όλα μοιάζουν πολύ ρεαλιστικά. Ως τρελή και φαντασιόπληκτη ζυγός που είμαι, έχω ήδη αρχίσει να κάνω σχέδια για το πως θα ξοδέψω το πρώτο μου μισθό! Είναι τρελό το ξέρω. Έχω μάθει να λέω: όλα θα πάνε καλά!
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου