Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

6 month review of 2013


Το θεώρησα πολύ καλή ιδέα να κάνω ένα review της μισής χρονιάς που πέρασε μέχρι τώρα. Είναι καλό και για μένα να θυμηθώ ορισμένα πράγματα που συνέβησαν μέχρι σήμερα. Έτσι άνοιξα το ημερολόγιο μου, έψαξα τις φωτογραφίες του κινητού μου και έβαλα σε σειρά τους 6 μήνες. 
Αρχικά, ο Ιανουάριος με βρήκε στα Γιάννενα, στο κρεβάτι να διαβάζω για την εξεταστική μου. Ήταν η πρώτη εξεταστική της ζωής μου και είχα ιδιαίτερο άγχος. Όλος ο μήνας πέρασε έτσι. Η εξεταστική τελείωσε στη 1 Φεβρουαρίου, όπου και αμέσως επέστρεψα στο πατρικό μου. Για καλή μου τύχη, είχα επιτυχία στα μαθήματα, καθώς πέρασα τα 5/6. Στη Θεσσαλονίκη έμεινα για μια βδομάδα, επειδή ξεκινούσε το Β' εξάμηνο της σχολής μου. Από αυτό το εξάμηνο άρχισα να πηγαίνω γυμναστήριο μαζί με μια ακόμα συμφοιτήτρια. 



Ο καιρός στα Γιάννενα περνούσε αργά, αλλά ήμουν πιο χαλαρή από το πρώτο εξάμηνο. Στις αρχές του Μαρτίου, δεν άντεχα άλλο εκεί και έτσι πήρα το λεωφορείο και επέστρεψα σπίτι μου για λίγες μέρες. Χρειάστηκε να πάω για λίγες μέρες πάλι στα Γιάννενα, όμως σε γενικές γραμμές πέρασα το μήνα στη Θεσσαλονίκη με την οικογένειά μου και τους φίλους μου. 
Στις αρχές του Απρίλη, είχα μουσαφιρέους στα Γιάννενα. Με επισκέφτηκε μια θεία μου για μια βδομάδα, πράγμα που μου έκανε πολύ καλό, γιατί είχα παρέα στο σπίτι. Αμέσως μετά την αποχώρηση της θείας μου, με επισκέφτηκε μια φίλη μου. Έκατσε για ένα σαββατοκύριακο, που πέρασε υπέροχα και για τις δύο. Στα μέσα του μήνα, ήρθαν οι γονείς μου, για να μαζέψουμε ορισμένα πράγματα και να επιστρέψουμε μαζί στη Θεσσαλονίκη, καθώς πλησίαζε το Πάσχα. Αυτός ήταν και ο μήνας που κάναμε την αίτηση για την μετεγγραφή μου, και ο μήνας που διέγραψα το facebook. Το Πάσχα πέρασε ευχάριστα, με οικογενειακές στιγμές. Στα μέσα του Μαΐου, έπρεπε να επιστρέψω στα Γιάννενα για την εξεταστική του Ιουνίου.


Ήταν ακριβώς ένας μήνας, και μπορώ να πω, πως ήταν ο πιο ήρεμος μήνας που πέρασα ένα χρόνο στα Γιάννενα. Η ψυχολογία μου ήταν εντάξει και εγώ ένιωθα ήρεμη. Πέρασε και αυτή η εξεταστική (που και πάλι πέρασα τα 5/6 μαθήματα) και επέστρεψα μια και καλή στα πόλη μου. Περιμέναμε μέρες για τα αποτελέσματα των μετεγγραφών τα οποία βγήκαν στις 5 Ιουλίου και με κατέστρεψαν ψυχολογικά, όμως τώρα νιώθω εντάξει. Την επόμενη μέρα έφυγε ο αδελφός μου φαντάρος.
Αναλογίζοντας όλα αυτά που έγιναν τους 6 μήνες που μας πέρασαν, διαπιστώνω πως είχα πολλές κακές στιγμές, όμως και κάποιες καλές. Η επιλογή είναι στο χέρι μου, ποιές θα κρατήσω και ποιές θα πετάξω.



Η επιλογή μου είναι να δέχομαι κάθε τι που έρχεται στη ζωή μου και να ελπίζω πάντα για το καλύτερο. Σήμερα λοιπόν, βλέπω μπροστά τους επόμενους 5,5 μήνες που έμειναν για να φύγει αυτή η χρονιά. 
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου