Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Pack the bags

Και ναι επιτέλους ήρθε η μέρα! Το είχα βάλει στόχο από χθες το βράδυ να φτιάξω σήμερα την βαλίτσα μου. Ο καιρός είναι βροχερός εδώ στα Γιάννενα (υποθέτω λυπάται που φεύγω), αλλά τίποτα δε μου χαλάει τη σημερινή διάθεση! Περίμενα ένα μήνα για τη συγκεκριμένη μέρα και επιτέλους έφτασε. Δε μπορώ να πιστέψω πως πέρασε ένας ολόκληρος χρόνος. Σαν χθες ήταν που διακοσμούσα το νέο μου διαμέρισμα και τώρα φεύγω. Δε ξέρω τί να πρωτοπάρω. Το μόνο που σκέφτομαι είναι αυτά που θα κάνω στη Θεσσαλονίκη μου. Είμαι τόσο χαρούμενη και ενθουσιασμένη που δεν έχω καμία όρεξη να διαβάσω για το τελευταίο μάθημα. Έμειναν ακόμα δύο βράδια αλλά μου φαίνεται ατελείωτος ο χρόνος. Θέλω να φύγω επιτέλους! Τελικά είναι τόσο ενοχλητικός ο νόμος της σχετικότητας. Ας κοιμηθώ και να έχει ξημερώσει η Παρασκευή. Από την άλλη βέβαια, θα πρέπει να αποχαιρετήσω τα πρόσωπα που γνώρισα εδώ. Ο τόσο μεγάλος ενθουσιασμός μου δε μου έχει επιτρέψει να σκεφτώ αυτή τη στιγμή. Δε ξέρω πως θα είναι. Η αλήθεια είναι θα μου λείψουν. Όλες, για διαφορετικούς λόγους η κάθε μία. Ελπίζω να μαθαίνω τα νέα τους και από την Θεσσαλονίκη και να μη με ξεχάσουν. Αρχίζει μια τέλεια περίοδος για μένα και εύχομαι να μη μου την χαλάσει τίποτα. Τώρα σας αφήνω, πρέπει να κλείσω την βαλίτσα μου! 


Until next time...

XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου