Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Επιτέλους!


Ας αρχίσω αυτό το άρθρο λέγοντας σε όλους ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ! Λοιπόν ξύπνησα σήμερα με ένα περίεργο αίσθημα χαράς. Έχει να μου συμβεί καιρό κάτι τέτοιο και παραξενεύτηκα. Θέλω να πιστεύω πως έγινε λόγω της άφιξης του καλοκαιριού. Από μια σταλιά μικρή έλεγα πως το καλοκαίρι είναι η αγαπημένη μου εποχή. Και ακόμα είναι. Όλα λειτουργούν αλλιώς αυτή τη περίοδο. Ίσως να το έχω συνδέσει και με το κλείσιμο του σχολείου. Ποιός ξέρει; Όμως τότε ζούμε την κάθε στιγμή. Βγαίνουμε από την ρουτίνα της καθημερινότητας και σχεδιάζουμε τις διακοπές μας. Διασκεδάζουμε με φίλους. Πάμε θάλασσα. Καλοκαίρι χωρίς θάλασσα δεν γίνεται! Η διάθεση μας ανεβαίνει...όπως και η θερμοκρασία. Τα ρούχα είναι πιο χρωματιστά, πιο ανάλαφρα. Όλα αυτά συμβάλουν σε αυτή τη θαυμάσια περίοδο. Υπάρχει η αναμονή για ένα πιθανό ταξίδι με τους φίλους, που για μένα αυτό είναι το πιο ωραίο πράγμα. Γνωριμίες καινούριες. Καλοκαιρινοί έρωτες. Δροσερά ποτά. Μουσική. Προσωπικά, ανυπομονώ να τελειώσει η εξεταστική, να επιστρέψω σπίτι μου, να βρεθώ με τους φίλους μου και να αρχίσει ένα γεμάτο τρίμηνο. Ελπίζω όλοι να έχετε ένα αξέχαστο καλοκαίρι!
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου