Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Το πρώτο μπάνιο


Είναι 22 Ιουνίου και είναι η μέρα που επιτέλους θα κάνω το πρώτο μου καλοκαιρινό μπάνιο στη θάλασσα. Την περίμενα πως και πως αυτή τη μέρα, ύστερα από δυο κανονισμένα Σαββατοκύριακα που ακυρώθηκαν. Η όλη διαδικασία της προετοιμασίας, για το που θα πάμε, τί ώρα, με ποιούς με κούρασε ιδιαίτερα. Άποψη μου είναι πως όσο λιγότεροι τόσο το καλύτερο. Όταν η παρέα μπλέκει, το πράγμα ξεφεύγει. Κάτι τέτοιο δεν εφαρμόζεται βέβαια στην δική μου παρέα. Αποφασίσαμε να πάμε για μπάνιο 10 άτομα. Ολόκληρη ποδοσφαιρική ομάδα. Όπως ήταν φυσικό υπήρχαν εντάσεις για το πως θα πάμε  και διαφωνίες για το που θα πάμε. Η όλη κατάσταση μου έριξε πάρα πολύ τον ενθουσιασμό που είχα για αυτή τη μέρα. Ακόμα περισσότερο με έριξε το γεγονός πως είχα καλέσει και εγώ δικούς μου φίλους και επειδή εξαρτιόμουν από τρίτους δεν μπορούσα να τους απαντήσω με σιγουριά για το μέρος συνάντησης. Έφτασε η παραμονή τους μπάνιου και εμείς δεν ξέραμε ακόμα τί ώρα θα ξεκινήσουμε! Επειδή σαν χαρακτήρας μου αρέσουν τα ξεκάθαρα προγράμματα εξ αρχής, το συγκεκριμένο πρόγραμμα μου δημιουργούσε νεύρα και ένα παραπάνω άγχος και υποχρέωση ως προς τους φίλους μου. Καθώς γράφω αυτό το άρθρο πριν ξημερώσει η μέρα του μπάνιου δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη γνώμη για το πώς εξελίχτηκε τελικά αυτή η περίεργη εκδρομή. Το συμπέρασμα όμως, που έβγαλα από όλη αυτή την ιστορία είναι πως προσωπικά θα διστάζω από εδώ και πέρα να κανονίζω προγράμματα, έτσι ώστε να αποφεύγω τις τυχόν παρεξηγήσεις και τους καυγάδες. Τέλος, ελπίζω τελικά όλη αυτή η ταλαιπωρία να μας βγει σε καλό και να περάσουμε ένα αξέχαστο πρώτο καλοκαιρινό μπάνιο!
Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου