Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Hey everyone!

Εγώ είμαι η Σοφία ή η Σοφίκα! Οι φίλοι μου με φωνάζουν έτσι. Η αλήθεια είναι ότι το προτιμώ από το Σοφία, μου θυμίζει την καταγωγή μου, την ποντιακή. Λίγα πράγματα που πρέπει να ξέρεις για μένα: γεννήθηκα στις 29-9-1994, είμαι ζυγός, είμαι αισιόδοξος άνθρωπος (ελπίζω), γελάω συχνά και δυνατά, "σκουντώ" τους άλλους όταν γελάω, ακούω κάθε μέρα-όλη μέρα μουσική, είμαι φοιτήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, πιστεύω στο θεσμό της οικογένειας, μου αρέσει να βλέπω ταινίες αλλά φοβάμαι τα θρίλερ, αγαπάω τους φίλους μου, μου αρέσει να περιποιούμαι τον εαυτό μου, έχω έναν μεγαλύτερο αδελφό, κλαίω αρκετά συχνά γιατί αυτό με βοηθάει να ξεσπάω και να ηρεμώ, φοβάμαι τα νοσοκομεία και άλλα πολλά που θα τα πούμε στη πορεία.

Until next time...
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου